Magaluf

Jag och några tjejkompisar har ju faktiskt tänkt nu väldigt länge att i sommar så ska vi åka till Magaluf i en vecka. För att riktigt umgås med gamla barndomskompisar som man inte riktigt kan göra på heltid nu eftersom alla mina har pojkvänner, jobb, skola osv. Man hinner ju inte lika mycket som man gjorde förr i tiden. Nu haar vi iallafall börjat titta upp lite priser, hotell, och tänkte boka ganska snart.

Har hittat en resa med Apollo, en vecka, flygresa, hotell, inklusive frukost för cirkus 6000 spänn. Jag tycker det låter som ett bra pris. Men samtidigt har jag inte så mycket koll på vad resor borde kosta, men mor min sa att det var liiiite dyrt. Hon tycker max 4500 kronor, och då blir jag överlycklig om jag hittar en sådan billig resa!!! Får hoppas bara nu att vi verkligen tar tag i det här och åker, Men det tror jag definitivt!!

image196

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0