Lindsay godnatt

Ni ser, jag har fortfarande inte gått och lagt mig. Jobbigt, men nu ska jag barastänga av datan och blunda, då måste jag ju somna tillslut. Men satt och kollade runt lite på internet. Vilken hårfärg tyckar ni Lindsay passar bäst i?

image167

Många tycker att hon är snyggast i sitt röda, och jag håller med om det, mest för att det ser naturligt ut, men annars skulle jag lätt säga det mörka som självklar etta. Hon ser äldre ut, snyggare, mer sofistikerad tycker jag helt enkelt, det röda får henne att se väldigt liten ut, och det blonda, ja just Lindsay ser bara allmänt fejk ut om jag ska vara ärlig. Klura ut vilken ni tycker bäst om och berätta det sen. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0