Gårdagen och idag i lite snabb sammanfattning

Nu är jag tillbaka efter gårdagens middag och kvällens. Igår var jag och M och hans familj på Bronco och åt middag. Självklart var det pappan i familjen som valt resturangen. Speciella människor som var där men riktigt go mat. Det var en trevlig middag. Efter det så drog vi till Tegel, sen åkte vi hem och sooov. Idag har vi barat legat hemma och slappat, Jag, M och hans lillebror Isak. Har kollat på Spiderman 3 med Isak. Haha, Den var faktiskt helt okej. Jusste, i onsdags var vi på bio jag och M och såg den här 1408, men jag tror jag redan har skrivit lite om den. Fanns inte så mycket att säga kankse, tyckte inte om den särskilt mycket. Hmm..

Ja, nu har vi i allafall varit hemma hos min mormor & morfar och ätit en JÄTTE god middag, Yummie. Mycket mat blev det.

Imorgon kommer jag tyvärr inte hinna skriva, kankse på morgonen och sent på kvällen om jag orkar, ska ju nämligen dra iväg med M på ett litet äventyr. Ingen present, men ett litet äventyr som tar hela dagen ungefär. Men jag ska försöka hinna skriva lite senare på kvällen när vi kommer hem, om jag inte slocknar. Haha. Kommer bli en rejäl heldag. Vi åker hemifrån strax innan tolv och kommer förmodligen inte vara tillbaka förrän vid två på kvällen/natten.

Nu är jag och M hemma i allafall. Ska försöka dra fram en film eller något och kolla på. Men vi kankse hörs lite senare! Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0