äntligen fredag

Idag är det äntligen fredag, har varit i skolan jätte länge idag känns det som. Kom hem för bara någon timma sedan. Men nu är det äntligen helg, en välbehövd helg. Men jag har ju prov på måndag så lite förstörd är den faktiskt. Kommer aldrig komma igång med det, inte idag eller imorgon iallafall.

Planerna för ikväll är väldigt osäkra. M ska bara vara hemma och ta det lugnt, för han ska tävla imorgon och på söndag förmodligen, Jag och Fanny har tänkt att vi ska börja med att ta en fika efter middagen och sen kanske hitta på något. Orkar inte riktigt planera något och kommer det inte upp något roligt så åker jag hem till M och bara tar det lugnt, men som sagt, vi får se, kvällen är ung.

Så jag antar att vi hörs om ett litet tag, sitter och kollar på någon film som går på trean, med Jennifer Aniston. Så vi hörs sen, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0