winter wonderland

Imorse när jag gick upp var det så galet fint väder. Snön låg på backen och solen sken, och det var bara så himla mysigt. Hade verkligen en perfekt morgon idag, får se om kvällen blir lika mysig. Ska klä på mig en himlans massa varma kläder snart och ta en vinter promenad med Ellika, man måste passa på så länge snön är kvar.

Snart är det lov. Det kommer i alldeles lagom tid. Känner att man börjar bli lite trött nu på skolan och allting runt omkring faktiskt. Ska bli skönt också och få lite tid med M bara, vi hinner ju inte ses så mycket med all skola, jobb, träningar osv. Jag kommer vara ganska kort och tråkig just nu, tänkte att jag skriver ett längre inlägg lite senare ikväll runt halv tio-tio kanske. Kollade med Linn om hon hade lagt upp bilderna från Coctail-festen, men hon hade bara fått upp två stycken. Haha, jag tror att det tar tid det där. Men nu tänkte jag börja fixa i ordning lite saker, men vi hörs senare då, Puss!

image224

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0