vardagsliv

Sitter och skriver en labbrapport för kursen i Naturkunskap för tillfället. Ska vara inlämnad på torsdag så det kändes som att det var dags att börja nu. 
Gick tidigare idag från skolan för att jag skulle till sjukhuset, tyckte jag hade allting under kontroll men inte det. Kom 30 minuter sent till läkaren och fick boka om tiden, som tur var fick jag redan imorgon klockan två, då har jag också slutat så då slipper jag ta ledigt från skolan nå mer.

På fredag kommer min kära syster hem över jul, ska bli så skönt att få träffa henne igen, nu var det cirka 5 veckor sen, det brukar vara längre tid mellan våra små visiter, men inte nu. Hon stannar väl i ungefär en vecka skulle jag tro, så nu får jag lite quality-time med henne också. , har saknat henne.. Mor min har varit ledig idag och ska vara det imorgon också, så hon håller på för fullt med städning och julbakning. Vi ska ju ha hela släkten hemma hos oss iår, så det är mycket som ska fixas. Just nu vill jag bara lägga mig ner och ta det lugnt och stressa ner, ta ett bad och göra en sån här hemma-spa kväll men det går inte för sig. En kompis till min kompis. Emelie, Ellikas kompis, som jag lärt känna genom Ellika kommer hit idag från Göteborg och ska vara här tills på lördag så tänkte att jag skulle träffa dem också ett tag ikväll. Men nu tänker jag faktiskt ta en liten paus, tänkter lägga mig och titta lite på TV och bara ta det lugnt. Vi hörs lite senare, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0