städat och klart!

Nu är jag äntligen klar, med sovrummet. Jag har städat hur länge som helst nu, och nu är det kliniskt rent, inte en endaste liten dammtuss någonstans. Inte ens ett sandkorn, bytt lakan, rensat garderober, alla lådor osv. Det var riktigt riktigt jobbiet.. Men jädrans vad skönt det känns nu. Nu ska jag bara ta det lugnt ett litet tag, sitter och kollar på DisneyChannel faktiskt, ska väl laga till lite mat sen, och senare åka och hämta systern. Senare ikväll är jag inte riktigt säker på vad jag ska hitta på, tror att de flesta av flickorna ska till La cocarcha, men vi får se hur jag gör med planerna för ikväll. Vi hörs sen, Puss!

image251

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0