söndagkväll igen

Söndag kväll, helgen har varit späckad.. Igår på Coctail festen hade vi en jätte trevlig middag, härligt med lite nytt folk och gammalt såklart.. Festen spårade tyvärr lite med nära och kära och tjaffs men så blir det ibland, allting löste sig iaf hyfsat bra.. Jag har tyvärr inga bilder ännu. Hade ingen kamera med mig igår, eller ingen som funkade iaf. Men en kompis ska lägga upp lite så ska jag ta de av henne så fort jag bara kan så lovar jag att lägga upp dem, I Promise!!! Har inte så mycket mer att säga idag, har sovmorgon imorgon så jag börjar vid halv tolv tiden någon gång..  Pratar med Fansan i telefon så jag är lite borta för tillfället. Men jag kanske skriver om ett litet tag och jag ska lägga upp bilder från festen. Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0