snart kommer systeryster

Godmorgon, Godmorgon!! Nu är det äntligen jullov, men det blev tidig uppgång för mig ändå, fullt upp hela dagen i princip. Till att börja med så måste jag väcka M, för jag måste verkligen städa i sovrummet, sen måste jag städa i resten av allting också men sovrummet är värst så  jag ville börja där. Fast jag tänkte att jag är lite snäll och väntar ett tag till, kan ju fördriva tid på annat sätt innan.

Ehm, ja. Planerna för idag var egentligen att jag skulle åka och julhandla, men jag måste städa först, annars blir det aldrig gjort. Senare idag eller det blir väl mer ikväll så ska jag till Arlanda och hämta min kära syster. Planerna för ikväll har jag däremot ingen aning om,  syster lär nog vilja träffa R ikväll, de ses ju nästan aldrig längre. Eftersom systeryster har flyttat  till Norge, om jag nu inta redan har berättat det. Ne nu känner jag att jag verkligen bara skriver massa skit så jag beger mig nu, vi hörs lite senare, Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0