NYÅRSAFTON, NYÅRSAFTON...

Godmorgon! Gick upp ganska sent idag, vi hade planerat att gå upp i tid men så blev det inte riktigt. Ligger nu i sängen hemma hos M och ja, gör inte särskilt mycket. Ska väl ta något att äta snart tänkte jag.

Ligger och funderar lite på Nyårsafton, kändes skitbra för några dagar sen då allting var fixat och så men nu har jag fått reda på att allting är inte alls fixat och det verkar som att vi inte alls blir de människor som vi hade pratat om. Det känns jätte tråkigt att jag är så deppad över det men så är det faktiskt, nyår är ju en av de viktigaste högtiderna, i allafall för mig. Jaja, jag hoppas verkligen att allting löser sig, och jag vet att jag är pessimistisk, det blirvad man  gör det till och jag ska försöka bli på bättre humör nu!

(Igår var vi bara hemma hos Jon, kollade på första säsongen av Vänner)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0