most wanted

Idag har varit en riktig inne-slapp-dag för mig, M smet iväg strax innan två, han skulle jobba, genast kopplade jag in Playstation och började fila på vårt nya Need for Speed speler, Most wanted. Jag trodde att det skulle vara roligt, och det var det, jag slutade spela nu, började när M gick. Haha, Så jag och pappsen har varit här hemma idag och bara spelat och spelat. Nu ska jag faktiskt röra lite på mig. Ska ta en fika med F och A ikväll, M jobbar till nio-tio, vet inte hur vi gör sen men först och främst ska jag ha lite tjej mys. Ha det bra så hörs vi sen! Imorgon är det sista dagen på det här året, Don't forget! 

image285 


Har ni några nyårslöften förresten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0