mobilbyte

Jag har aldrig varit en mobil människa. Alla mobiler jag haft har gått sönder, och jag har haft många, säkert mellan tio och femton stycken. Då när jag köpte min senaste, en sketen rosa samsung.. bestämde jag mig för att köpa en billig telefon, så det inte skulle bli lika stor förlust när den också pajade. Nu har jag haft denna i ungefär åtta eller nio månader, och den funkar nästan inte överhuvudtaget. Den stänger av sig själv, den har aldrig, aldrig ALDRIG någon jädrans mottagning. Mitt i ett samtal så lägger den på och ibland får jag gå ut och ställa mig mitt på gatan för att kunna skicka ett sms.

För tillfället har jag heller inte råd att lägga ut pengar på en ny bra mobil som funkar eftersom jag måste spara väldigt mycket, det är många resor framför som väntar osv. Sen så om jag ska köpa en vettig bra mobil som funkar och som jag kan ha länge lär den gå på minst tre tusen.. Det är inte min ekonomi för tillfället med tanke på att det ska inhandlas vinterjacka och sånt också.. Men som tur så har jag en underbar pojkvän, som precis har införskaffat sig en ny mobil, så jag får hans gamla, åtminstone ett tag framöver. Så imorgon får jag en som funkar. Yaaaj!
Jag har ju gjort ett bra byte kan man säga;


image214image215


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0