lussebullar och julmys

Har precis ätit en jätte stor middag, mammas jobbarkompis är här och hälsar på. Hennes dotter är nere vid idrottsplatsen och spelar hockey så J är här så länge. Jag och mammi har bakat lussebullar, så nu har vi gottat oss lite. De sitter just nu och diskuterar Palme-mordet, bara 21 år senare. Mamma håller på med någon bok av GW Persson där han skriver om mordet. Men det är kul att de har fattat intresse för detta.

Hade bara en lektion imorse, jag skulle ju till doktorn och skära lite i ryggen och så, men då hade min läkare tydligen försökt få tag i mig för att hon behövde avboka tiden pga. brist på personal, dum som jag är så satt jag och väntade ett bra tag innan jag fick reda på detta, så jag missade halva dagen i skolan och gick hem. M var här ett tag, hade jätte mysigt. Vi bara var helt enkelt. I några timmar. Var länge sen vi sågs på riktigt. Jag fick hans mobil idag också! Funkar jätte bra, ska ju bara ha den fram till jul sen får jag faktiskt en ny av mammi, håller på att kikar lite på mobiler nu faktiskt, har hittat en som är väldigt lockande. Mitt krav är ju bra kamera! Och en så jag kan köpa till ett bra och ganska stort minne. Vi får se lite hur det blir.
 
Just nu sitter jag och funderar på om jag skulle ta mig en promenad lite senare ikväll. Skulle vara riktigt skönt, och jag börjar ju inte förrän mellan nio och tio imorgon så det ska jag nog göra. Vi hörs lite senare, Puss!

Kommentarer
Postat av: felicia

lussebullar, nu bara måste jag gå ner och köpa några!

2007-12-11 @ 19:33:01
URL: http://fgj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0