julrus

Nu är M äntligen hemma! Har saknat honom något enormt, vårt förhållande har ju varit lite uppochner sista veckorna men nu hoppas jag verkligen att allting blir bra. Har haft en hyfsat bra dag i skolan, som ni vet så fick jag en liten sovmorgon och hade bara tre lektioner då efter lunch. Var rätt så trött idag, och har haft sjukligt ont i ryggen, men det har jag haft ganska länge nu. Måste ta mig tid och ringa napprapaten men jag kommer ju aldrig ihåg det.. Imorgon ska jag till sjukhuset klockan ett så då blir det en kort dag då med. Tyvärr så måste jag nog tillbaka till skolan sen igen har en debatt på onsdag som jag måste läsa på lite tror jag...

Ska precis börja laga lite mat, sitter och försöker komma på en liten önskelista till jul. Jag är så otroligt dålig på att skriva önskelistor, jag kan aldrig komma på något som jag önskar mig när man väl ska göra det. Fastrarna och mormor, och farmor och hela släkten i princip har ringt och tjatat så det kanske är dags att skriva ner en nu.

Ne, nu måste jag börja laga mat. Vi hörs senare, Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0