julafton

Det är julafton och jag mår inge bra, vad fan är det här för något? Jag har en sådan här riktigt dålig dag då man bara känner att minsta lilla fel någon säger eller gör, eller jag själv för den delen, då kommer tårarna... Jag känner inte för att umgås med någon överhuvudtaget, och hela släkten kommer hit snart, jag vill intens vara med min syster, det är så mycket saker och känslor som ligger bakom det här så det finns inte. Men det finns inte så mycket att göra åt saken egentligen, det är väl mest att bara bita ihop och le. Ska försöka sätta på mig lite smink och andra kläder och lite så nu, får se om jag kankse mår bättre då, ibland kan det ju vara så.. Hoppas att ni har en underbar jul iaf<3

Shit, jag känner mig som en riktig PartyPooper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0