julafton börjar röra sig mot sitt slut...

Nu börjar julafton dra sig mot sitt slut.... Här har det varit full fart hela dagen och det värsta är att jag varit så otroligt trött. Jag har hållt mitt HappyFace uppe medans släkten var här, nu är det bara mormor & morfar kvar, ska köra hem de snart men nu orkar jag faktiskt inte vara social längre. Det känns hemskt men så är det. Här är lite saker som jag fått idag:

    

Nu ska vi se vad det är också;

Bild nummer 1: En hårtång, med sju olika toppar som man kan byta, lockigt, rakt, vågigt osv.
Bild numer 2: En påse full med produkter, innehåll kommer på nästa bild
Bild nummer 3: Solpuder från Elizabeth Arden. Puder och Foundation från Lumene.ColorStick Rouge från Shiseido. Nagellack från MakeUpStore och Mavala. Läppglans och rouge från Elizabeth Arden. Foundation igen från Artdecco och en pennvässare från Dior.
Bild nummer 4:  Örhängen från Storasyster, parfym från DKNY
Bild nummer 5: Bodylotion från Hilfiger. BodyScrub från H&M, dagcreme från Yvonne Ryding.

Det är så bra att jag fått en ny mobil också för det ger mig tillgång till att lägga upp lite fler bilder även om det inte är bästa kvalité så lägger jag iaf upp några bilder. Nu ska jag åka och lämpa av mormor och morfar, kanske lägger upp fler julklappar sen, vi får se lite. Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0