jul, jul, jul högtider med mycket spring

Har så jädrans mycket just nu, det är massor i skolan, försöka hinna med att träffa kompisar, jobb, julbord, middagar. Det är ju självklart jätte roligt men det är så mycket så jag vet inte hur jag ska hinna med allt. Har någonting varje dag i princip fram till jul som ska göras och genomföras... Nu blev jag precis inbjuden på en Coctail middag också, Det ska bli jätte mysigt, var länge sen jag träffade Lisa, tjejen som ska ha den..

Imorgon ska jag jobba mellan två och sju typ. Lite lättförtjänta pengar, imorgon åker också M till Finland och tävlar, kommer hem på måndag. Usch o fy vad jobbigt, vill gärna ha honom hemma nu när vi inte hinner ses så mycket.. Men så kan det gå och vi får ta oss lite tid att ses och så, helt enkelt så fort vi kan. Får ta varje moment som finns. Idag var jag och M inne i stan och kollade lite på julpyntningen på NK och kollade på några som åkte skridskor i Kungsträdgården. Jag tyckte det var jätte mysigt, men såklart inte M. Han ville typ bara hem, det är inte hans grej sånt där. Just nu ligger jag bara och försöker ta det lite lugnt faktiskt men det går inte så bra, så jag ska snart hoppa in i duschen.. Försöka borsta ut en jätte tova jag har i bakhuvudet. Haha, jag skriver mer lite senare, nu ska jag svara på en jädrans massa mail om allt mellan himmel och jord. Ha det bra! Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0