jag måste räkna får

JAG ÄR VAKEN!!!

Det här är inte okej, jag är vaken. Klockan är tio över fem och jag är vaken. Jag har inte gått och lagt mig än och kvart i sju så ska jag upp igen, det är inte bra någon stans. Det var inte tänkt att jag skulle dygna idag, låg i sängen vid ett och skulle sova en gång för alla, men nej, icke sa nicke. Jag vill sova, men jag är inte trött. Fanny har slocknat. Jag har försökt göra någonting vettigt av att jag fortfarande är vaken. Började skriva på en bok analys på engelskan.. men jag kom ju inte långt... Så jag och Annelie sitter och kollar på Bridget Jones 2. Nej, nu går jag och lägger mig, får iaf sova någon timme. Skolan imorgon kommer ju inte gå bra, kommer inte kunna koncentrera mig på en enda lektion. Nej, shit. Godnatt på er.

image206

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0