jag har världens finaste kompisar

Jag har verkligen de finaste kompisarna som finns, Ellika, min ängel satte sig på första bussen och kom till mig och pratade med mig hur länge som helst.. Och nu är Fansan påväg hit. Jag skulle inte kunna ha några finare kompisar.. Saker och ting har blivit lite bättre. Allting är inte kört längre. Jag trodde verkligen att det skulle gå åt helvete den här gången.. Men det gjorde det inte. Tack vare att jag har världens finaste kompisar och en människa som verkligen älskar mig och vill försöka med vårat förhållande, det är jobbigt, och det blir för mycket men är man kär så är man och då försöker man verkligen, det har jag märkt mellan mig och M. Vi är väl lite på prövotid nu kan man säga, men jag är otroligt glad för det... Vad jag än säger och gör så älskar jag er fortfarande, alla tre. Jag vet intevad jag skulle göra om jag förlorade er.. Jag älskar er<3

image208
   image209

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0