jag hade en perfekt kväll!

Som ni ser på rubriken så hade jag en underbar kväll igår, det var så himla mysigt och roligt. Kvällen började med en jätte god middag med tjejerna, Johanna, Annelie, Linn, Zara och Ellika, jätte mysigt, vi åt kycklingfilé och en jätte god sallad. Satt och hade det bara bra helt enkelt. Efter middagen så satte vi oss i vardagsrummet och spelade våghals, vi hade helt nersläckt och bara ljus tända, en riktig härlig tjejkväll. Har ni spelat våghals någon gång? Det är ungefär som sanning och konsekvens fast med lite roligare frågor, finns på DesignTorget tror jag. Lovisa kom, Annelies kompis. Jätte trevlig tjej!!! Efter det så tog vi fram playstation och singstar! Och sjöng tills vi stupade. Vid tio-elva kom M och hans kompis V och joinade oss lite med sången. Zara, Annelie, Lovisa, Fanny, Ellika och M sov över. När jag vaknade så var alla borta förutom Ellika och M. M försov sig och fick jätte bråttom iväg, han skulle tävla idag. Hade iaf en jätte härlig kväll, senare på kvällen fick jag väl ett litet dilemma, som jag inte ska gå in på detaljer. Men lite jobbigt blev det iaf. Vet inte riktigt om jag tror på det som sades, men men.... strunt samma för tillfället iaf, det blir ett litet senare problem...

Snart kommer farmor och farfar hit, jag ska åka till mina kusiner som fyller år  snart, så de ska ha kalas idag. Kvällen är oplanerad än så länge. Vi får se.

Min kamera var inte framme igår men Ellikas och Zaras var och idag när jag skulle föra över bilderna från minneskortet så åkte minneskortet in i datan och försvann! Jag kan alltså inte lägga upp några bilder. Jobbigt. Pappa får hjälpa mig med det när de kommer hem. haha, nej nu ska jag gå och börja göra mig lite iordning. Kanske ta något litet att äta. Vi får se lite. Men, enjoy your day så hörs vi ikväll hoppas jag. Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0