jag förlorade det bästa med mitt liv...

Jag kommer förmodligen inte skriva på ett tag nu framöver. Det har hänt en sak som jag skulle kunna blotta rakt ut men för den andra personens skull så gör jag inte det. Skulle nog inte vara så populärt. Men jag kan ju säga såhär; jag fick precis mitt hjärta krossat och jag förlorade precis en del av det. En alldeles för stor del. Just nu har jag ingen aning om var jag ska ta vägen, jag bara gråter och gråter. Jag har förstört en stor del av mitt liv, och jag har ingen aning om hur jag egentligen ska kunna må bra överhuvudtaget nu. jag vet, jag låter otroligt jävla självdestruktiv. Det jobbigaste är att det är jag just nu. Vill bara försvinna. Fan.. Jag älskar ju honom...

image207

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0