i'm ready!!!

Åh, nu är jag redo! Har tagit en lång dusch med peeling nu, OCH hör och häpna; smörjt in mig med BUS. Haha, jag slutade med sådant för något år sedan då jag insåg att hur jag än gjorde så blev jag fläckig. Så vi får se hur det blir nu. Vill verkligen inte vara helt blek till den svarta klänningen imorgon. Haha, men det blir som det blir.

Det blev ett ganska sent spa idag, och fick just höra att jag måste gå upp jätte tidigt imorgon för att fixa lite till kvällen, jag som hade tänkt att sova ut, skit också! aja, får ta en tupplur sådär mitt på dagen någon gång. Hoppas ni får en jätte bra kväll imorgon, kommer förmodligen inte kunna skriva då, har ganska fullt upp hela dagen! Gott nytt år på er!

image288

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0