I love it!

Har precis kommit hem från en snabb shoppingtur. Köpte  inte mycket bara ett läppglans, nagelfil och mankikyrset till nyårsafton. Man måste ju fina till sig lite i allafall. Nu sitter jag iaf hemma, har precis fått på mig mysbyxor och mina underbara duntofflor! Sitter och tittar på en film på trean. Vet inte riktigt vad den handlar om ännu men det är en tävling i Alaska iaf, med massa Siberian Husky´s, O vad jag vill ha en! I love it!

image280 image281

(J, jag kommer inte lägga upp bilden på din sko)

Kommentarer
Postat av: Jatte

vi kallar den filmen för snow dogs

2007-12-30 @ 01:08:30
Postat av: Jatte

Det ska du visst göra...det är världens finaste sko!

2007-12-30 @ 01:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0