hemma igen...

Jag hatar min data!!! Jag hade skrivit ett långt inlägg, och nu råkade jag trycka på någonting och allting försvann. Så nu skriver jag allting lite kort istället. Har precis kommit hem från all julklapshandel. Har som sagt varit ute med mormor och morfar, och nu kom jag precis hem från en tur med syster. Är klar med alla julklappar nu, förutom syste som ska tas imorgon, men vet redan vad hon ska få så det går fort. Sen har jag ju M kvar men vi har ju bestämt att vi ska vänta med det. Kommer förmodligen hitta på och göra någonting tillsammans istället.

Satte mig precis och började kolla på Grinchen, den heter så va? Den går på femman nu iaf, men det tjänade jag ju ingenting till för nu måste jag gå och börja laga mat. Mammi och syster åkte iväg till gammelfaster för o hämta o lämna lite grejer så jag ska börja laga mat så länge. De ska åka till Monickas (min gudmor) grav efter det, och jag kände bara att jag orkade erkligen inte följa med. Inte idag, allting blir så känslomässigt, jag ska åka dit, men jag vill dit själv. Tycker inte om när alla ser mig gråta... Önskar verkligen att hon var kvar hos oss... saknar henne något enormt..

Men nej, nu ska jag sluta deppa, det är juletider, då kommer det ju minnen tillbaka och sånt. Nu ska jag laga mat. Vi hörs sen, Puss & Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0