HELT SLUT KÖRD...

Helt slut idag så jag orkar inte skriva mycket. Vill bara somna. Har varit i stan idag och försökt att hitta en klänning utan någon tur alls. Hittat flera stycken fina men sen så har det varit något litet som jag inte tyckt om på var och en av de. Dum som jag är så hade jag ju mina högklackade stövlar idag, hr haft de ganska ofta och inte känt av någonting men idag när jag kom hem runt halv åtta, så kunde jag inte ens stå upp. Jag stupade så fort jag kom innanför dörren. O Pappa bara stod där och skrattade åt mig. Har bara varit jag och pappsen idag, mamma är på Norra Brunn med  massa tjejkompisar.

Efter maten låg jag och pappa och kollade på Room Service. Jag älskar de programmet, det är helt underbart och pojkarna är så härliga också. Låg och slumrade till i soffan, kvart över tio kom jag på att jag glömt cykeln. Så jag fick ta en promenad till EnebyTorg och hämta den, uppfriskande, kallt som fasiken och bara jobbigt rent ut sagt.. Men nu har jag äntligen kommit hem, gick direkt upp och la mig i sängen och ligger och kollar på Scrubs. Nej, nu är det dags att ägna ite tid åt TV och säng. Idag tror jag faktiskt att jag kommer somna i hyfsad tid. Så vi ses imorgon, Godnatt på er!

Snart är det julafton så här får ni en julHUNK! Haha

image223

Kommentarer
Postat av: lovingnurse

hej! vad kan jag köpa till min pojkvän i julklapp? :)

2007-12-12 @ 23:36:22
URL: http://lovingnurse.blogg.se
Postat av: Lisa

haha hasselhoff är så sliskig!

2007-12-12 @ 23:39:51
URL: http://enlitermjolk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0