gudfadern

Snart är det dags för sista släktträffen för den här julen tror jag. Har hållt på nu sen ett tag innan jul, men det är trevligt. Jag berättade ju att jag ska till min gudfar idag och de små tvillingarna, det blir någon slags lunch-middag-aktig sak. Tror inte att jag blir kvar så länge, men vi får se, det går ju bussar och sådär.

Igår var vi ett gäng hemma hos Zara, kände mindre än hälften. Det var väl heltokej, vet inte, var inte så jädrans taggad på att göra något riktigt egentligen överhuvudtaget. Jag och M åkte hem ganska tidigt, fick gå en ganska bra bit igår men så blir det när man låter någon annan kolla bussen åt en..Haha.

Planerna för ikväll, ja de finns helt enkelt inte ännu. Tänkte jag kulle försöka umgås lite med tjejerna ikväll men vi får se lite hur det blir, och hur länge jag blir kvar hos gudfar. Vad har ni för planer för dagen/kvällen? Nje, nu måste jag börja göra mig lite iordning, vi ska åka snart. i hörs senare, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0