god jul!

Nu sitter jag här hemma, har varit hos M och hos Ellika ett tag. Har tjuvöppnat en julklapp som jag fick idag, ett par jätte mysiga tofflor och en söt liten panter, haha, Tack J!!! Och egentligen så är det inte fusk för klockan är över tolv och det är julafton! Imorgon blir det fullt ös hemma hos familjen Johansson, hela släkten kommer hit.. Eller inte hela, men tjugo personer så det blir en hel del folk.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva så det blir ett litet onödigt inlägg här, only for you my darling=) Min mest trogna läsare. Sitter framför tv:n nu med en stor mysig filt och tofflorna såklart! Har suttit hemma hos Ellika och kollat på roliga klipp från Parlamentet. Och såklart på BlondinBella, haha. Hennes videobloggar förgyller min dag, hon ser ju ut som en fisk! Förlåt, jag har sagt att jag inte ska kranka ner på folk men jag kan inte hålla mig nu, hon ser ut som en fisk. Punkt slut.

Jag har verkligen ingenting att skriva, hoppas ni får en jätte bra jul, jag lär skriva ett eller två inlägg imrgon också, kanske ett senare om jag kommer på något skoj eller hittar något roligt. God Jul!


image264

I loove this picture!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0