Fredag

Fredag igen, skrev ingenting igår, var helt slut, var i Täby Centrum hela dagen och letade klänning till Coctail partyt imorgon. Och hör och häpna, JAG HITTADE EN!! Skitsnygg klänning, svart, enkelt, häftigt skuren där fram.Väldigt svårt att förklara, och min kamera vill inte vara kompis med mig för tillfället så jag kan inte ta någon bild heller, men imorgon så kommer det tas hundratals bilder på festen så jag lovar att visa de bilderna, då blir det ju en fullbordad outfit också. Jag gillar den iaf, mycket för att den är så enkel för då kan man ösa på med accesoarer.

Idag har jag faktiskt också köpt lite saker. tre par tröjor och två par sockor=) Det behövs nu till vintern, frågan är bara när den jädrans snön kommer. Inga säkrade planer för ikväll ännu. M ska på julbord och lär bli borta ganska länge, men vi får se lite hur vi gör ikväll, sen är det ju inte helt fel heller att bara ta det lugnt med tanke på festligheterna imorgon kväll. Nu ligger jag framför min kära TV, tänkte ta det lite lugnt, det är Family Guy på  nu. Ser fram emot middagen, ska äta Taco med mor och far min. Var tänkt att vi skulle åka och handla julklappar till kusiner och resten av släkten idag men ingen orkade, så vi får ta julruset imorgon. Men vi hörs lite senare, hoppas jag. Annars imorgon, Puss & Kram!

Kommentarer
Postat av: lovingnurse

dem är jobbiga dessa pojkar! men åh sidan var jätte bra tack så jätte mycket! :D

2007-12-16 @ 00:00:19
URL: http://lovingnurse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0