fjorton dagar kvar till jul

Måndag morgon igen, en ny vecka och nya tag!  Jag somnade alldeles för sent igår så självfallet kom jag inte upp i morse. När jag är för trött och inte sovit så mycket är det nästintill omöjligt att väcka mig, och lyckas man med väckandet så går jag runt som en Zombie i flera timmar, jag går i princip i sömnen. Haha Nej inte riktigt då, men nästintill.

Två veckor kvar till Jul, det är ju inte långt alls, hur känns det? Som tur är så har vi gjort en liten pakt iår mellan kompisarna, inga julklappar! Det låter skittrist men vi har två andra julklappar som väntar istället, den 23/2 - 1/3 kommer vi vara nästan femton personer tillsammans uppe i Lindvallen, Sälen. Sen den bästa julklappen, jag och mina underbara tjejkompisar, (de som funnits där för mig i vått och torrt i jag vet inte hur många år, men som är helt underbara) vi åker till Mallorca, Magaluf 8/8 - 15/8. Oh det ska bli så härligt, det ska bli riktigt skönt. Bara få slappna av, vara med de närmsta och bara ha det jäkligt bra faktiskt...

Nu tänkte jag hoppa iväg till skolan, så jag itne missar allt för mycket, om ni inte förstod det så försov jag mig, en ganska bra stund, men jag hade inga viktiga lektioner nu på morgonen så det är väl ändå okej, hellre sova en extra stund än sitta på lektioner som vi inte gör ett duss på, utan bara sitter. Det känns inte så nödvändigt.. Mjo, snart slutar skolan,  nästa torsdag tror jag närmare bestämt.. Den tjugonde har jag för mig, julafton är ju på måndagen där va?

Ha en jätte bra dag alla, jag ska börjagöra mig lite iordning nu, men vi hörs senare ikväll. Puss & Kram!

image213

Kommentarer
Postat av: Jacob

My bad My bad

2007-12-10 @ 19:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0