Dagens shopping!

Självklart krånglade hemsidan igår såpass mycket. Jag satt i säkert en timme igår och försökte få igång blogg.se men den ville inte så jag gav upp. Kunde därför inte skriva något igår. Men det spelar ingen roll.

Idag har jag varit ute på stan på den berömda "Mellandagsrean" och handlat lite. Fick med mig ett antal påsar hem faktiskt. Tänkte visa lite, men det är bilder från mobilen så inte världens bästa kvalité.


      

Svart kort långärmad tröja från H&M 298 kr
Vit oversize t-shirt från Carlings 199 kr (köpte den i ganska liten storlek)
Moonboots (beige och vit) från Belle Shoes 99 kr!!!
Moonboots (svart) från Belle Shoes 99 kr!!!
Svarta pumps med träklack Belle Shoes 199 kr


Ikväll tänkte jag träffa Ellika, Fansan vill ha med mig till Odenplan på fest men vi får se lite hur vi gör med det. Har fortfarande riktigt ont i rygg och nacke från äventyret med bilen..Nu ska jag gå ner och duka, och sen äta lite middag, men vi hörs sen, Puss!

Kommentarer
Postat av: Jatte

Men vart är den fina bilden på min jättefina sko då?:O

2007-12-29 @ 00:39:58
Postat av: cecilia

Vilken sko? Tofflorna?

2007-12-29 @ 14:21:23
URL: http://scaarlet2.blogg.se
Postat av: Jatte

haha nej min fina nike

2007-12-30 @ 01:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0