dagen är över...

Nu är det över, och jag är helt slut. Jag har så galet ont i ryggen och jag är trött så det går inte att beskriva hur mycket jag bara vill gå och lägga mig, men det går inte. Jag kan aldrig sova när jag behöver det. Syster fick dvd-boxarna för Bones och NAVY så mor och hon har tretat upp framför teven och myst till det lite. Jag sitter bara här i mitt rum och tittar igenom allting som man fått. Vad jag inte nämnde förrut var att allt smink det fick jag av min underbara faster som jobbar på Svensk Dam tidning och alltid kommer hem med massor av produkter. Av henne fick jag även ett stort skissblock och riktiga kolpennor men de är så smidiga för de är formade precis som vanliga blyerts pennor. Jag älskar ju att rita, det är ingen hemlighet längre. Jag tycker det är det skönaste sättet att slappna av på, uttrycka sina känslor osv. Jag tycker det är jätte skönt. Det är också i princip bara min familj som sett allting jag gjort, tycker inte om att flasha med sådant. Det är såna saker som jag vill hålla lite för mig själv, jag menar, man är ju ingen Picasso direkt.

Har inte träffat M idag, han har ju varit hemma med sin familj. Så jag måste säga att jag saknar honom en hel del. Vi kommer inte ses förrän imorgon men det ska jag nog klara av. Jag berätta om några fler presenter också. Jag sa ju igår att jag fick ett par jätte mysiga duntofflor igår med döskallar på och en panter av J. Sen så fick jag också ett jätte fint hjärtformat halsband av Markus mamma L. Som är omöjligt att ta kort på, det vill inte fastna, men det är ett ganska stor glashjärta, rött med lite infång av guld. Av Markus lillebror I fick jag också en present faktiskt, ganska praktiskt sak. Det är en grej som man sätter mellan kontakten och mobilladdaren och som blir som en liten sittplats på mobilen så den inte ligger på golvet och skräpar och så man inte tappar bort den. Jätte gulligt.

Tack alla så hemskt mycket för alla julklappar idag!


Nej, jag har väl inte så mycket mer att säga idag faktiskt, sitter hemma och leker lite med nya mobilen, det är alltid lika roligt, och sen måste jag alltid lägga in lite bilder och lite musik så man känner sig mer hemma med den. Än så länge så tycker jag om den himla mycket faktiskt. Men vi får se hur länge den håller och så, fick ju inte med något headset, och de hade de lovat i affären så de ska jag minsann klaga på. Haha, nej, Godnatt på er och hoppas ni haft en jätte bra jul!



En av mina små charmiga kusiner, Bastian som är mitt i en stor klunk Julmust

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0