cocktailparty

Okej, jag börjar få lite panik nu. Jag ska på Cocktailparty/middag på lördag och jag har absolut ingen aning om vad jag ska ha på mig?! Jag har ju såklart lite klänningar hemma men ingen som känns helt rätt eller som jag egentligen vill ha på mig. Är det någon som snälla har något tips till mig? O Jacob, inte från dig. Haha. Nej men allvarlig talat, det är för sent att beställa från Nelly eller Ellos eller någon liknande sida. Jag måste handla! Jag kommer inte hinna, imorgon kanske, torsdag ska jag jobba. Imorgon tror jag inte alls att jag hinner förresten, det kommer bli på fredag så kommer det bli någon sista-minuten-klänning. Usch, ja vi får se hur det går..

image220

Denna skulle vara fin kanske?

Kommentarer
Postat av: Jatte

Nej men tack! varför får inte jag komma med förslag?:O

2007-12-12 @ 01:22:41
Postat av: Cecilia herself

Haha, det är klart du får, men jag lovar inte att jag tar de seriöst. Du är min trognaste läsare du. Haha

2007-12-12 @ 23:31:01
URL: http://scaarlet2.blogg.se
Postat av: Jatte

Rasism på hög nivå!

2007-12-13 @ 23:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0