blondinbella är överallt

Var jag än vänder mig, vare sig jag sitter hemma vid datan eller är ute på stan så hör man folk prata om Blondinbella, det står någonting om henne varje dag på internet. Jag förstår ärlig talat inte riktigt. Jag känner inte tjejen, jag tänkter inte kritisera henne elakt och öppet med flit men då tänker jag heller inte ge henne några komplimanger, jag står någonstans mittemellan. Varför denna uppståndelse om en sextonårig tjej?

Nej, alla tycker olika, många krankar ner på henne, många har henne säkert som förebild. Tycker hon att hon har det bra så har hon det bra. That´s it. Sen däremot så har jag i ett tidigare inlägg krankat ner på henne jag med. Men det var för just en sak, och det var denna jädrans "Mjukisdebatt"  Tycker bara att det var så otroligt töntigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0