beach 2008

Har precis ätit middag och tagit mig en dusch, planerna för ikväll vet jag fortfarande ingenting om hur jag ska göra. Pratade med syster för ett tag sen, alla plan från Oslo är inställda så hon får ta en buss istället, som tur var så har hon redan kommit på en och nu tar det ungefär en sju-åtta timmar hit. Så vi får se..

Sitter inne på Victorias Secret hemsida och kollar på bikinisar och drömmer mig lite bort till sommaren 2008, Magaluf och allting. Det ska bli så skönt;

     


Inte helt fel, vill åka iväg direkt efter nyårsafton istället. Det är ju kallt i Spanien nu, men jag önskar resan kom tidigare, vi åker ju inte förrän i början av augusti 2008. Bara vi tjejer, en hel vecka i Spanien. Det ska bli så otroligt roligt, klart det hade varit kul med pojkarna också, men det här är vår resa, det är vår grej.

Det ligger nämligen till såhär; Jag, Linn, Ellika har varit kompisar hela livet, glidit isär och ihop lite hela tiden, för ungefär fyra år sedan kom Fansan in i bilden, och jag började vara med henne mer. För ungefär två-tre år sedan så blev det att vi började umgås allesammans och sen dess har det varit vi. Alla har någon pojke (vissa tillofrån) som är där så det blir inte till att vi ses så mycket längre. Därför bokade vi den här resan för någon månad sen. Ingen av oss trodde att det skulle bli av men det blir det. Annelie och Jonna ska åka samma datum som vi också. Vi blir alltså sex tjejer i Spanien beach 2008. Det ska bli så underbart, att bara få umgås. Magaluf, here we come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0