american history x

(Nu har jag varit och fikat med Annelie, Fanny och Linn, var på Café 60 på Sveavägen. Jätte mysigt, har haft en riktig tjejkväll sådär innan nyår. Skönt att ta det lugnt, har gjort det sen strax innan jul och det har varit riktigt skönt faktiskt.)

Kom hem nyss, efter en hel dag med Need for Speed så var det faktiskt skönt att komma hem och sätta på teven. I know jag är tv-narkoman. Hur som helst, Det finns två filmer på denna jord som jag kan se om och om igen och det är Gone in 60 seconds och American History X. Och den senast nämnda råkar gå på ettan just nu. I love it!! Alla där ute, jag hoppas ni tittar på den, den har ett jädrans bra budskap som inte går att förklara med ord. Och alla som inte har sett den, hyr den! Shit, vad jag känner att jag gör reklam just nu men den är faktiskt ruggigt bra. Puss o Hej!

image286

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0