new; about cecilia

Innan jag går och lägger mig, I brist på annat att göra så märkte att min lilla Mini Info som gjordes någon gång förra året stämmer ju inte så jätte bra längre, så jag kör en kort ny bara;

image435




Namn: Cecilia Johansson
Bor: Här i Stockholm
Ålder: -20
Längd: 165 cm kort
Sysselsättning: Pluggar på gymnasiet, Idrott & Hälsa, jobbar som tränare inom Djurgårdens fotboll i Stockholm
Partner: Nej, (nya läsare som kanske ser gamla bilder är för att jag hade nyligen pojkvän och jag tycker det är tråkigt att ta bort alla bilder och minnen så jag behåller dem, han står mig ju fortfarande väldigt nära)
Bästa kompis: Ja det har jag tametusan, Fansan, Syster och Ellika såklart
Familj: Bor hemma hos mamma och pappa, har en syster i Oslo
Fritiden: Ja du, pluggar en hel del, jobbar en hel del sen är det väl fokus på kompisarna så mycket som det går

Ja, jag vet inte riktigt vad mer jag skulle kunna svara på här och nu. Jag har ett år kvar i skolan, sen var det tänkt att jag sticker till Oslo och jobbar ett tag och sedan bär det av till Australien och Nya Zeeland i ett par månader. Thailand/Asien är även uppe på tapeten tillsammans med min resevän Andreas. Så som planerna ser ut nu så får Oslo vänta ett tag och vi drar till Thailand i september/oktober nästa år på obestämd tid. Jag har inget behov av att flytta ifrån mamma och pappa eftersom jag kommer vara på resande fot ett längre tag men jag sitter gärna och drömmer mig bort om något eget flera gånger i veckan.

Jag har haft ungefär varenda hårfärg som går att ha skulle jag tro, kolsvart, platina blond och allt däremellan så som brunt, rött, lila, oranget, gult, ja you name it. Alla inte så lyckade. Kortet ovan är inte min naturliga hårfärg. Ska jag vara ärlig så vet jag inte riktigt vad den är ens, men ljus guld-blond-ish.

Min storasyster bor i Oslo sen ett par år tillbaka, och jobbar där. Hon bor med sin sambo och deras vän P. Jag saknar henne något enormus till och från. Men hon kommer förmodligen bo kvar där så jag får väl börja vänja mig.

Jag har varit en stor sport tönt hela mitt liv och har hållt på med det mesta, la av med allt för några år sedan pga. olika anledningar.

Jag har otroligt lätt för att bli förälskad men inte kär. Jag är ju inte så gammal men jag har varit kär i en kille på riktigt och only en. Det är M från mitt senaste förhållande. Jag har även jäkligt svårt att lita på människor och det finns bara ett par enstaka människor som jag litar på till 110 %

Jag har en hel del dåliga vanor men vem fan har inte det? Jag är en hyfsat rak och ärlig person och tycker jag inte om någonting så säger jag det, jag har dock ganska svårt för att säga nej och det vet jag inte riktigt hur det går ihop. Jag har en jädrans kort stubin men är för det mesta ganska snäll hoppas jag.

That's it for today!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0