so long suckers

Midsommarafton var min artonårsdag, och det var fanimej den bästa dagen på sjukt länge!
Har fått tag i några bilder och tänkte att jag sammanfattar lite efter dem, var länge sen jag la upp bilder på den här skitbloggen... MEN självklart så krånglar bloggen för mig idag, och internet så den vill sig inte riktigt. Men när jag får igång det igen så ska jag lägga upp lite.

I lördags, dagen efter midsommar ganska tidigt åkte jag och några kompisar ut till Sandhamn til den årliga båtfesten. Över 500 båtar och räkna med minst fem personer på varje så blev det en sjukt lycka kväll. Tror vi var ombord på åtminstone 20-30 båtar och det var så kul, det blev riktigt bra.

På söndagen åkte vi till Djurö, Linus landställe där vi hade hämtat båten. Det var sagt att vi skulle åka direkt in till stan igen men ingen orkade så vi stannade där tills idag. Har bara tagit det riktigt lugnt och umgåtts med nära och kära så det har varit härligt.

Imorgon blir det utgång med några kompisar, Tänkt att v ska till något speciellt ställe men man vet aldrig med oss. Ska försöka få lite shoppat också på dagen, behöver nya skor o lite kläder och sånt. 

Sen, vet ni vad!? Jag ska köpa en båt, en liten båt som vi kan glida runt i skärgården med. Just nu verkar det luta åt en liten segelbåt men vi får se om det kommer upp något bättre. Blir en gammal, riktigt liten och rätt sliten båt tror jag. Det skulle vara så jävla kul om vi faktiskt går igenom med den planen. Sitter och kikar lite på blocket nu faktiskt.

Men, vi höres imorgon, nu ska jag sova, ska upp tidigt imorgon, skål på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0