söndag kväll

Oh jag älskar yogan, man känner sig så avslappnad men samtidigt ansträngd när man kommer ut från hallen vi tränar i. Det var ett riktigt härligt pass idag, och det är nu som jag bara vill komma hem till M och lägga mig i den varma sängen och mysa, men det går inte just nu, men men. Hemma och lite småhungrig, ska ta mig något att äta. Har kikat runt lite bloggar precis och Blondinbella får priset i allt skulle jag tro. Jag hyllar henne absolut inte nu men jag förolämpar henne inte heller. Men hon skriver verkligen vad hon tycker och tänker. Jag tycker hon är en aning för självgod men som sagt så måste man ju vara det i dagens samhälle.

Sitter och skissar lite på olika mönster för tatueringar nu så jag ska återgå till det. O nu började magen kurra!

image329

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0