Torka sig med blommor?

Hemma igen efter middag och träning. Träningen gick bra idag men det var lite jobbigt eftersom C som är ansvarig för alla lagen var där och observerade så man fick lite prestationsångest när saker och ting inte riktigt gick som det skulle. Är på lite konstigt humör faktiskt, det hände en grej i helgen (som jag tyvärr inte tänker berätta här) som fått mig på lite skumt humör, känner mig lite orolig fast jag är inte det egentligen. Är väl bara lite fundersam och ja jag vet inte riktigt hur jag känner faktiskt, lite konstig bara... antar jag. Jag kan ju säga så mycket att saker som inte skulle ha hänt hände. Eller det skulle i allafall inte hänt i lördags, sen kan man se det hur man vill, men det var inge bra timing helt enkelt.

Det gick precis en reklam på TV om Lambi, toapappret ni vet? Så säger dem som deras "slogan" - Nu nya Lambi, tjockare, bättre och snyggare. Vem bryr sig ärlig talat om pappret man torkar sig i stjärten med har blommor eller hjärtan på sig? Huvudsaken är väl att det är effektivt, eller? Sen lägger de säkert på en bra peng på priset för att det är så "fint", så varför?

Nej nu är det My name is Earl som gäller, sen ska jag fakiskt sova, visst gick jag upp vid elva idag men är helt slut. Ska vara på Stadion klockan tio imorgon, så lite sovmorgon där med, skönt:)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0