sovdags

Jag hatar blogg.se aldrig ska den vara min kompis. Ligger och kollar på sex in the city och tänk om man levde som de tjejerna. De lever livet vid närmare 40- årsåldern. Klockrent. Det kommer motstånd ibland men de lyckas ju alltid lösa det igen, eller tänka på annat. Jag har sjukt mycket saker just nu som jag går och oroar mig för, eller något som tynger mig, skitjobbigt är det. Men vad ska man göra egentligen? Försöker koppla bort det men nada händer.

Har precis proppat i mig lite värktabletter och halstabletter men det verkar inte hjälpa just nu, jätte jobbigt, jag är supertrött men vi får se om jag kan sova. Ska i allafall försöka just nu, ska upp tidigt imorgon, har en himla massa saker att göra imorgon. Jag ska ofrivilligt gå till skolan, sen ska jag minsann sola solarium! Sen bär det av till Valhallavägen för att lämna lite bollar och sen på möte på Hjortis, jag känner verkligen inte för att sita på möte i en och en halv timme när jag mår såhär. Men vad ska man göra?

Nej sovdags nu för tusan, ses på stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0