Löshår

Har suttit och funderat på det där med löshår ett tag, man vill ha det, man vill inte ha det. Problemet med mig är attjag byter ju hårfärg ganska ofta så det skulle bara vara otroligt mycket bortkastade pengar skulle jag tro. Däremot så är jag lite haj på vad Stina-Lee gör på sin blogg. Hon säljer jätte fint löshår hur billigt som helst! Shit samma nu ska jag komma till saken. Läste precis om att Amy Winehouse, soul sångerska. Ganska duktig faktiskt, drogmissbrukare men ändå ganska duktig tycker jag personligen.  Såhär ser hon ut:

image64
Som man kan se har hon en enorm klunga löshår isydd på huvudet. Sångerskan träffade en representant för organisationen Beauty hurts och började diskutera sin stora löshårsman. Fick därefter reda på att när man skaffar fram löshår tar man ibland utnyttjar barnhem i Rumänien tex. och har nu donerat 666 000 kronor till ett barnhem i just Rumänien för att lätta lite på skuldkänslorna. Keepup the good work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0