Kvällspromenad med Johanna

Var precis ute och gick en trevlig långpromenad med Johannaidet vackra spöregnet. Haha,vi hadde paraflax så de räckte o blev över. Jonna har nu en ny expedition. Vi glömmer Expedition O. Nu är det Expedition LS. som gäller. Under hela tiden sm jag känt Jonna tror jag aldrig att hon har hållt kvar vid en och samma kille länge (ta det inte fel nu, hon har gillat, hon har bara aldrig träffat rätt kille), men den här gången tror jag faktiskt att det kan vara seriöst och isåfall är jag glad för hennes skull. Det verkar vara en bra kille. 

 

såhär kan våra promenader se ut, ganska ofta gör de det faktiskt. Så nu hoppas vi på att Jonna hittar rätt, jag håller er uppdaterade, I Promise!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0