Kärleken är ett slagfält.

Kärleken är ett slagfält. Igår berätta jag hur mycket jag älskar min underbara pojkvän, och det står jag fast vid. Jag älskar honom lika mycket idag. Men dagen har inte varit den bästa om man säger så. Jag vet atti krig och kärlek är allting tillåtet men så kan man inte alltid tänka. Idag har varit en utav de jobbigaste dagarna på länge och jag önskar bara att den tog slut. Jag vill bara krypa ner under täcket och när jag sen tittar ut vill jag att allting ska vara borta, dagen, bråken, skriken, allting. Men så funkar ju tyvärr inte livet. Så jag antar att jag helt enkelt får leva med det här. Markus, kom ihåg. Jag älskar dig vad som än händer. Och du har lovat mig att du är min för evigt. Jag älskar dig baby, trots alla brister och fel som vårat förhållande har. Du är mitt allt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0