godmorgon

Godmorgon alla där ute=) Hinner inte skriva något roligt nu, mor har gjort en jätte frukost buffé som vi ska äta nu. Måste gå upp och hämta M först, han sover som en stock. Ska väcka honom. Sen ska jag iväg och jobba ganska snart, på sista Hammarbymatchen för i år.. (Misstolka mig inte nu jag är äkta Djurgårdare, jag råkar bara jobba där idag..) Men det ska bli trevligt, blir väl kvar där till sju tiden iaf... Har lite bilder att lägga upp från igår också, inte många men några enstaka. Vi hörs senare ikväll, Puss & Kram!

Glöm inte att dra tillbaka klockan en timme!!

Kommentarer
Postat av: Forza Bajen!

Säger bara en sak: DE E VI SOM E HAMMARBY! DE E VI SOM E HAMMARBY! DE E VI SOM E HAMMARBY!

2007-10-28 @ 11:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0