Familjemiddag

Hela  familjen är samlad plus extra. Mamma, Pappa, Storasyster, Hennes karl, Jag och såklart min karl. Mor står i köket och lagar mat. Vi ska äta fondue idag, mums!! Ska bli riktigt kul, var länge sen vi var hela familjen vid middagsbordet. Plus respektive då. Om två veckor åker jag till Norge, ska bli jätte skönt faktiskt det med. Men jag har ju min söta lilla syster här just nu så jag kommer inte sakna henne alldeles för mycket. Ska gå och kolla om mammsen eller syster eller någon behöver hjälp. Jag och M ska förmodligen hem till Alexandra sen och spela poker några stycken eller hitta på något annat. Vi får se vad som händer. Vi hörs sen. Puss & Kram!

image139

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0