Carolina Gynning

Tänkte nu införskaffa mig Gynnings bok Ego Girl, någon som läst den och har något att säga om den?
Jag struntar faktiskt i vad folk säger om henne helt ärligt, folk har så otroligt mycket fördomar om henne, men jag tycker om henne. Jag gillar att hon har en egen stil och kör sitt eget race helt enkelt. Dessutom tycker jag om vad hon gör med sitt hår, så det så!!!

image125

Sen så måste jag bara säga att från bilderna från 2007, 2006 och 2005, är hon inte lite lik systrarna Graaf? Tycker ni inte det?

Kommentarer
Postat av: Anonym

'Ego girl' är väl kanske inte direkt någon bok du kommer minnas för resten av livet, inte ens läsa om flera gånger. men jag gillar gynning, det är go i henne. dessutom är hon skitsnygg.

2007-10-24 @ 23:55:43
URL: http://inreplastikkirurgi.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag har läst den, hela min uppfattning om henne förändrades, tyckte den var jättebra

2007-12-17 @ 22:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0