ABOUT CECILIA

Bilden är tagen imorse klockan 08.00 när jag upptäckte att jag krossat  en hel parfymflaska i min väska (Euphoria, Calvin Kline) suck, nu måste jag köpa en ny. I denna starkdoftande parfymlukt låg min lilla kamera och flöt, vad jag vill säga är att bilden togs bara för att se om kameran fortfarande fungerade. Den fungerar!

image44

Jag har kommit fram till en sak, jag har aldrig presenterat mig.? Hmm, tänkte nästan att det är dags att göra det så man kanske vet vem man har att göra med?

Ålder: - 20 år. (observera minustecknet framför siffrorna)
Längd: Hmm, cirkus 165 cm lång
Familj: Mamma B, Sjuksköterskechef, 48 år gammal, Pappa R, Försäkrings-Data-Chef-Nisse-sak, 52 år gammal, min älskade syster Christine, Barnhage-fröken-Tine, i Oslo, Norge, 21 år gammal o såklart älskade karln i huset, Markus, som pluggar, med mig=)

Uppväxt/ Skolgång: Är uppväxt i Sverige och lite i Norge, alla somrar som jag upplevt har varit där i princip, inte nu då på senare dagar, men tidigare. Gick lågstadiet i en skola i Enebyberg, likaså mellanstadiet, Högstadiet, skola i Danderyd och likaså gymnasiet. Finns inte så mycket att säga egentligen, jobbar så ofta jag hinner, bloggar ju en hel del numera. Tränar, promenerar konstant! 

Numera: Ja, som sagt  så finns det inte mycket alls att säga om mig egentligen, eller jo det är klart men inte mycket intressanta saker, Hmm. Jag är en tråkig människa, eller jaja, skitsamma. Nej så får man inte säga. Fy sjuttsingen va trist!

Nu ska jag ut och ta en promenad i regnet med min vän Johanna Vi hörs sen om jagöverlever vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0