lista

Vilken svordom använder du mest?

Fan
Äger du en iPod?
ja

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
07:15
Använder du flip-flop's även när det är kallt ute?
Nej

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Ja!

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Beror på hur mycket, men om det är mycket... skumpa!

Har någon någonsin kallat dig lat?
Ja, det har hänt ett par gånger
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nope, men jag har gjort
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Ja, en kompis

Vad åt du till middag?
parmaskinka, ruccola.. osv. typ

Använder du huvtröjor?
Ja, ibland till vardags.

Kan du vissla?
nee...
Finaste Svenska dialekten?
Göteborska
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Alla som inte snurrar runt runt.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Ja det händer säkert.

Vilken film kan du alla replikerna till?
Ingen, men jag kan nästan alla i Dirthy Dancing =0)
Sitter som berget efter att ha sett den minst 100 gånger.

När flög du senast?
Någon månad sen

Pratar du några andra språk?
Jag pratar engelska, norska och spanska
Försöker du alltid lära dig nya saker?
Nja, inte alltid, men ofta.

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
har och vill ha

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Inte borde, men det är ju gulligt.
Vad har du med dig in på bion?
Godis, dricka och sällskap.

Gillar du att flyga flygplan?
det är helt okej, man vänjer sig ju efter ett tag.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Humor
Gillar du din boendesituation?
Ja, älskar mitt hus, men ibland vill jag ha en lägenhet, för mig själv och M
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Jaa... många....
Äter du frukost dagligen?
njä
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Ibland, men inte alltid.
Brukade du hamna i trubbel för att prata på lektionerna?
Japps!!

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Jag försöker, men ibland struntar jag i det. Det går lite i perioder.

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Ja
Tror du på liv på andra planeter?
Ja, absolut, men inget jag går å funderar på.
Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Min klasskompis, fast det vet hon inte om

Kommer du bäst överrens med personer av samma kön eller motsatta?
Både och tror jag, men förr var det definitivt motsatta könet.
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Det vet jag inte
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Ja.. vad säger jag.. Ryck upp dig kanske. Sluta lipa.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Ja!
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Shir, ingen aning

Tycker du om att krama folk?
Javisst!
Vad skulle du helst inte göra hos ett förhållande, kyssas eller kramas?
Kan inte välja bort något

Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Tror jag skulle tacka ja, man kan ju ändra sig.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Lindsay Lohan, då på utseende, inte rehab-perioden...

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Ja

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
verkligen inte

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Patrik, eller Nicklas tror jag det var


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0